اطلاعات تماس
0912-2072574 021-77213714 021-77459687 info@tehranlightbox.ir تهران، رسالت
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تبلیغات بصری چیست؟

تبلیغات بصری چیست؟

از تبلیغات بصری چه می دانید؟ عوامل موثر بر یک تبلیغ خوب چیست؟ چطور باید محصولات مان را به مخاطبان خود معرفی کنیم؟

مقاله امروز ما در زمینه تبلیغات بصری است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. هم چنین اگر مقاله امروز برایتان مفید بود، از آن حمایت کنید. و با ارسال نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان مثل همیشه با ما در تماس باشید.

 

مزیت تبلیغات بصری نسبت به دیگر روش ها

شاید بارها شنیده باشید که تقریبا بیش از ۸۰% اطلاعات از طریق چشم وارد مغز می شوند. بنابراین یک بازاریاب هوشمند می داند که معرفی محصولات به مخاطبان، از طریق تبلیغات بصری، چه تاثیر شگفت انگیزی روی فروش محصولات دارد!

 

تبلیغات بصری چیست؟

 

چگونه بازاریابی بصری موفق داشته باشیم؟

می دانیم که روند هر تبلیغی، زمانی موفق است که روی مخاطبان، اثرگذار باشد. پس اگر می خواهید بازاریابی بصری موفقی داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید.

 

۱٫ با مخاطبان خود هماهنگ باشید

قبل از هر اقدامی برای انجام تبلیغات باید با سلیقه مشتریان آشنا شوید. مبادا عدم شناخت شما از سلیقه مشتری باعث کسب نتایج منفی در پروسه بازاریابی محصول تان بشود. پس موارد زیر را بررسی کنید:

  • شرایط اقلیمی
  • شرایط آب و هوایی (برای محصولات مرتبط با خوراک، پوشاک و …)
  • آداب و رسوم و فرهنگ
  • جمعیت منطقه هدف
  • وضعیت اقتصادی طبقه متوسط منطقه هدف
  • گروه سنی افراد
  • و …

 

۲٫ انتخاب هوشمندانه الگو

هیچ ایرادی ندارد که بخواهید یک برند یا یک شخصیت خاص را الگوی تبلیغاتی خود قرار بدهید. اما باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنید. در ابتدا باید چند سوال از خودتان بپرسید:

  • این برند  (یا شخصیت معروف)، چقدر میان مخاطبان محصول من محبوبیت دارد؟
  • این شخصیت معروف (برند)، چقدر به محصولات من مرتبط است؟
  • آیا لازم است برای تبلیغات با آن ها (برند / شخصیت معروف) ارتباط خاصی برقرار کنم؟
  • و سوالاتی از این قبیل.

تبلیغات بصری چیست؟

 

۳٫ خودتان باشید!

در بالا گفتیم که در پروسه تبلیغات بصری می توانید از برندها و یا شخصیت های معروف الگو بگیرید. اما نه این که دقیقا یک کپی از آن ها باشید!

در تمامی مراحل سعی کنید که اصالت برند خودتان را حفظ کنید. الگوبرداری برای ابتدای کار خوب است. اما کپی دیگران بودن، برند شما را بی هویت جلوه می دهد.

 

تبلیغات بصری چیست؟

 

۴٫ اصلی ترین محصول قابل فروش، لذت است!

قبل از این که مشتری اقدام به کسب اطلاعات یا خرید محصول بکند، باید از آن لذت ببرد! حتما می پرسید چگونه؟ جواب این سوال ساده است. مشتری پیش از اقدام به خرید جذب تبلیغات شما می شود.

تبلیغات بصری باید دارای دو ویژگی بسیار بسیار مهم باشند:

  1. نگاه کردن به آن، برای افراد لذت بخش و جذاب باشد. طوری که از دیدن آن خسته نشوند.
  2. جلوی چشم باشد تا حس نیاز به آن محصول را مدام در افراد زنده نگه دارد.

پس از گذراندن مراحل بالا و انجام یکسری دیگر از کارها، وارد مرحله بعد می شویم. نوبت انتخاب ابزارهای بازاریابی است. که در ادامه اشاره ای کوتاه به آن ها خواهیم داشت.

 

کدام روش برای تبلیغ محصول من مناسب تر است؟

امروزه روش ها و ابزارهای زیادی برای بازاریابی بصری وجود دارند. تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، موبایلی و …. . اما سوال مهم این است: کدام یک برای برند و محصول من مناسب تر است؟

ازبین این ابزارها، یکی از آن ها هست که هم مقرون به صرفه و ارزان است، و هم موثر. آن هم طراحی و اجرای بنر و لایت باکس در اماکن عمومی است.

 

بنر یا لایت باکس؟

هردوی این گزینه ها برای تبلیغات ارزان، بسیار عالی هستند. اما گاهی بجز بحث اقتصادی، مباحث دیگر هم به میان می آیند. مانند:

  • کیفیت ابزارهای تبلیغاتی و ماندگاری آن ها
  • تغییر ظاهر ابزارها، هم گام با تغییر محصولاتی که معرفی می کنیم

 

مقایسه بنر و لایت باکس از نظر کیفیت

طراحی و نصب بنر از قیمت پایین تری نسبت به لایت باکس برخوردار است. ولی از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدهی، همان قدر آش می خوری! پس طبیعی است که بنرها زودتر دچار فرسودگی شوند.

عوامل محیطی مختلفی روی روند فرسایش بنرها تاثیر گذارند. عواملی چون:

  • دمای هوا
  • میزان تابش نور آفتاب
  • میزان آلاینده های موجود در هوا
  • میزان رطوبت هوا
  • و …

در مقابل لایت باکس ها به دلیل محافظت شدن با اجزای سازنده شان، طول عمر بیش تری دارند.

پس از این بخش مقایسه می توان نتیجه گرفت که لایت باکس ها کیفیت و طول عمر بیش تری نسبت به بنرها دارند.

مقایسه بنر و لایت باکس از نظر تغییر تصویر

ممکن است پس از نصب یک بنر تبلیغاتی، بخواهید تصویر یا متن آن را تغییر بدهید. با این حساب هزینه های جدیدی را باید متحمل شوید. از دستمزد طراح گرفته تا دستمزد نصاب. همگی به عهده شماست. بنابراین سفارش بنر خیلی مقرون به صرفه نیست.

اما در عوض، لایت باکس ها این طور نیستند. شما پس از سفارش آن ها، می توانید تصاویرشان را به دلخواه تغییر دهید. حتی بدون نیاز به نصاب متخصص.

 

تهران لایت باکس، ارائه دهنده بهترین خدمات تبلیغاتی

تهران لایت باکس، با داشتن کادری متخصص و مجرب، در زمینه تبلیغات بصری، پیشگام است. شما می توانید ارزان ترین و باکیفیت ترین لایت باکس ها را از ما بخواهید.

برای گرفتن مشاوره و یا ثبت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک نظر

چت از طریق واتساپ